1 0 26-04-2017
  1. 久々、マサヤと翔太郎と! 芝居の話から、くだらないことまで話せたー。 今後の目標も口に出せたし、あとは有言実行。 #俳優 #actor #fisblock #千葉恵佑 #ひるくらいむノ快車

0 0 26-04-2017
  1. Sign up to drive with #lyft today and qualify for a bonus payout. E.g. In LA you get $2000 extra when you give 500 rides in 60 days. To get the extra cash add the invite code, omid687452 , to the driver sign-up form on the Lyft website, or click the link in my bio. (Bonus and special rewards vary by location.) Why drive? Drive with #lyft to pay off your #studentloans your #debt your #creditcarddebt and to make #extramoney. Drive part-time as a #student to help pay for #college, to finish your degree. Drive so you can focus on your aspirations as an #actor, #actress #musician #artist #writer . Drive so you can start your own business or #freelance. Whether it's #hollywood #broadway or for the love of #art , feel free to ask me any questions about Lyft or signing up. The requirements to drive for Lyft are: have a 4-door car driver’s license be at least 21 have vehicle registration and insurance

13 0 26-04-2017
  1. 「家族はつらいよ2」完成披露試写会。 . 勉強のため、この現場に2ヶ月間通わせて頂き山田洋次監督の背中を見ながら「人として」沢山の大事なことを学ばせて頂きました。すべてのカット割りや撮り方、スタッフの動き、監督の熱量。出演者の皆さんとの会話。そこで何もかもを感じてきたから沢山の感情や感動が交差して僕にとっても今日が特別な日になりました。 . 山田監督が「劇場を後にする」という言葉が好きで、劇場で良い映画を見て駅まで歩く帰り道に「あぁ、今日も良い一日だったな」って皆さんが思ってくれるように。って言われてたのが印象的でした。 . そして試写会でも1より更にバージョンアップした喜劇映画にみんなが口開けて笑って笑顔が耐えない幸せな空間でした。 . 完成おめでとうございます。 山田洋次監督。山田組。松竹関係者の皆さん。 日本一の現場を本当にありがとうございました。 . . #家族はつらいよ2 #山田洋次 #久石譲 #movie #tbt #instagood #like4like #actor #model #田井中将希 #japan #japanese #tokyo

Top